Безплатна доставка Україною при замовленні від 3000 грн
ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА
Оплата Товару
Ціна Товару вказується в гривнях та включає податок на додану вартість.
Ціна Товару вказується на сайті Інтернет-магазину у відповідному розділі. Продавець має право змінювати ціну Товару в односторонньому порядку у будь-який час. Остаточна ціна Товару вказується на останньому етапі оформлення Замовлення і є дійсною на момент отримання Клієнтом посилання з сумою замовлення від менеджера. Після підтвердження ціна на замовлений Товар зміненню не підлягає.
У разі вартості замовленого Клієнтом Товару від моменту замовлення до моменту фактичної оплати Товару, Продавець інформує про це Клієнта якнайшвидше у робочий час для підтвердження замовлення за зміненою ціною або його анулювання. У випадку неможливості зв'язатись з Клієнтом протягом одного робочого дня за допомогою контактів, вказаних у Особистому кабінеті, таке Замовлення буде анульовано Інтернет-магазином.
Оплата Товару здійснюється після оформлення замовлення менеджером Інтернет-магазину, який надішле Клієнту посилання із сумою замовлення для оплати.
Покупець може сплатити покупку за допомогою Apple Pay, Google Pay або реквізитами банківської картки та отримати електронний чек.
Особливості оплати Товару за допомогою банківських карток:
- Відповідно до Постанови Правління НБУ від 05.11.2014 р. № 705 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних систем», операції з банківськими картками здійснюються власником картки.
- Авторизація операцій по банківських картках здійснюється банком-емітентом картки Клієнта. У разі підозри шахрайства банк може відмовити у здійсненні операції. Для уникнення випадків неправомірного використання банківських карток, всі замовлення, оплачені карткою, перевіряються Продавцем. Продавець залишає за собою право анулювати Замовлення без пояснення причин. Вартість Замовлення повертається на картку, з якої було здійснено оплату.
Продавець має право надавати знижки та встановлювати бонусні програми. Види знижок, бонусів, порядок і умови їх нарахування зазначені на Сайті та можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку.
У разі проведення маркетингових заходів із вкладенням будь-яких об'єктів у замовлення Клієнта, доставка таких вкладень здійснюється за рахунок Клієнта. Для відмови від вкладення Клієнту необхідно звернутися до Служби підтримки на електронну пошту wellness_@ukr.net.
Повернення коштів
Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості або при порушенні Продавцем умов щодо кількості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» — вимагати заміни на товар належної якості або розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
Грошові кошти повертаються тим способом, яким Клієнт здійснив оплату Товару.
Доставка
У даний час доставка замовлень здійснюється у працюючі відділення «Нової Пошти» у безпечних регіонах України або на вказану адресу.
Термін доставки становить 3-5 днів.
Вартість доставки
Для замовлень в нашому інтернет магазині - безкоштовна доставка від 3000 грн.
Географія доставки
Доставка у відділення «Нова Пошта» здійснюється тільки у працюючі відділення у безпечних регіонах України.
Адресна доставка по Україні здійснюється кур’єрськими компаніями з 9:00 до 20:00 з понеділка по суботу. Кур'єр зателефонує вам для підтвердження часу і місця доставки.
Перелік відділень компанії «Нова Пошта» ви можете уточнити за цим посиланням.
Строк зберігання замовлення у відділенні «Нової Пошти» становить 4 робочі дні.
Відправка замовлень в Донецьку і Луганську області здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення «Нової Пошти».
Строк доставки
Стандартний термін доставки становить 3-5 днів, однак ми стараємось доставляти замовлення якомога швидше.
Після оформлення замовлення ви отримаєте повідомлення або консультант інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення інформації щодо доставки.
При необхідності ви можете задати питання консультанту за телефоном 0800 400 424.
Графік роботи консультантів: щодня з 10:00 до 18:00.
Отримання товару
При отриманні замовлення необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.
При отриманні замовлення уважно огляньте цілісність транспортної упаковки і вміст посилки.
Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, повідомте про це оператору Нової Пошти та складіть претензію. У такому разі посилку не забирайте та не сплачуйте послуги з доставки. Зателефонуйте на номер телефону
0800 400 424 для подальшого вирішення питання.
Якщо транспортна упаковка не пошкоджена, але всередині міститься пошкоджений чи бракований товар або товар відсутній, отримайте замовлення і повідомте нам на гарячу лінію 0800 400 424 або адресу wellness_@ukr.net. Адміністратор інтернет-магазину зв’яжеться з вами для вирішення питання обміну, компенсації чи повернення.
