top of page

Безплатна доставка Україною при замовленні від 3000 грн

Обмін та повернення товару

Ми дорожимо своєю репутацією. Усі товари, представлені в нашому магазині, є оригінальними. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного або простроченого товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний і безпечний товар.

Згідно з діючими нормами законодавства*, косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієниш т.п.

Згідно з українським законодавством, біологічно активні добавки (БАДи) належать до категорії товарів, які не підлягають поверненню або обміну після покупки. Це регулюється постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року про перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

Заміна бракованого товару

При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.

Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати консультації щодо товару. Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо - всі питання, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку, вирішуються з консультантом інтернет-магазину.

Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, за адресою wellness_@ukr.net  або за телефоном 0800 400 424 (з 10:00 до 19:00 щоденно), і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни

bottom of page